Yonca20 canım kusura bakma unutmuşum daha dün gittim zaten önce kist olabilir dedi baktı hiç bı sıkıntı yok spiral de kayma yapmamış herşey yolunda emzirdigin için olmuyorsun dedi kimisi düzensiz oluyormuş bı geliyormus bı gelmiyormus kimisi hiç olmuyormuş bana söylediği tek şey emzirdigin için olmuyorsun