Canım belki sende işe yarar bişey diyemem ama benim 40ım çıktıktan sonra geç adet olayım diye sözde dogum kontrol hapı verdi kadın doktorum kullandım direkt adet oldum onla mı ilgili degil mi bilmiyorum ama sonra doktora tekrar kontrole gittigimde baska bişey için bunu da sordum içerde olan temizleniyor kesilirsin dedi çocugum 4bucuk aylık kesilmeyi bırak çok çok kısa aralıklarla adet oluyorum adetim bitince de hep lekelenmeyle geçiyo kısır bi döngüye girdim 🥲 yani demem o ki bence çok da etkili degil