Seyma16 Iyi günler kızlar 🤗 kızım bu hafta 4 aylik olcak allahın izniyle. 🙏🏻 anne sutu almiyo denecek kadar az emiyo günde 2 3 kere anca zorla memeyi tutturabilirsem ne hoş 😔 sadece mamayla da doymuyo anlıyorum çünkü çok huzursuz oluyo sürekli ağlıyo mama yapıp verdiğim zaman 1 saat duruyo sonra hemen acikiyo. bende tadimliklara başlamayı düşünüyorum 🤔 kaşık maması alıp denemek istiyorum ama kararsızım 🤷♀️ aynı durumda olan arkadaşlarım var mı fikirlerimizi paylaşalım ne dersiniz 😊
Dzehra Seyma16 Benim kızımda süt alerjisi var. Ve mama yiyor. 4 ay 21 günlük 21 gündür ek gıdaya başladık dr um kilo alımı az olduğu için öyle karar verdi. Benim kızımda huzursuzdu bende biliyordum doğmadığını. Ek gıdaya sebze çorbasıyla başladık birsürü sebze karıştırarak. Kaşık mamadan önce evde yapmanızı öneririm. Kızımda çok memnun bende :)
Gizemre Seyma16 bende 4 buçuk aylıkken başladım 4 ay 20 günlüktü ilk yoğurt verdim 2-3 kaşık sonra elma iyice püre yapıp patates püresi havuç fln biraz pirinç unu + anne sütü karışık veriyorum şu anda 😁
ikizlerinannesi Seyma16 kaşık mama kullan canim hic yoktan 5 aylik olana kadar benim ikizlerimde ayni durumdaydi 4 aylikken doktorumuzda basla dedi ama benimkiler ek gidayi kabul etmedi kaşik mamayi bile yemediler hala mama kullaniyoruz 6 aya girdik onumuzdeki hafta tekrar denemelere basliycaz 🤷♀️
Asafefendi Seyma16 bende 4 aylık olunca başlamayı düşünüyorum.meme mama birlikte gidiyor şu anda.kilo alımı da yavaş.bende yoğurt ile başlayıp sebzeler ile devam etmeyi planlıyorum.çocuk doktoru profesör bir tanıdığımız artık 4.ayda tadıma başlayabilirsin demişti.ben de öyle yapma niyetindeyim.belki biraz daha kilo alır böylece
Eslinanazife CNm ben hipp in pirinçli kaşık mamasını aldım kızım 4 aylık çok koyu olmayacak şekilde hazırlayıp biberonda veriyorum,meyve filesi aldım içine de elma rendeleyip koyuyorum kendisi suyunu emiyor eline tutturunca,yoğurdu da birkaç gün sonra günlük süt alıp mayalayıp öyle deneyecem vermeyi doktorumuz patates havuç kabak üçlüsünü haşlayıp püre şeklinde vermemi söyledi
Deletedmom324 Seyma16 doyumlum degıl tadımlık olacagı ıcın doktorunuza sormadan baslamayın bence. Biz de mama + meme gidiyoruz.bebegınızın formul mama ile doymama imkanı yok. Bagırsaklarını cok yorarsınız.keza sindirim sistemi 6 ayda toparlanıyor.
Seyma16 Fikirleriniz için çok sağolun kızlar çarşamba gün doktoruna gidicez kontrol için o zaman sorup tamam derse dediklerinizi uyguliycam 😊