Hanimanne Merhaba anneler iki ay önce sezeryan ile oğluma kavuştum . Ameliyat sureci iglesme sureci çok güzel geçti Rabbime şükürler olsun tek sıkıntımız bebeğim emmedi … O emmeyince de 40 imdan sonra sütüm kesildi . Bende nihayet rahat kilo verebilirim diye düşünürken kendime hakim olmadığımı sürekli bir şeyler yeme tıka basa beslenme aliskanligimin olduğunu farkettim . Hamilelikten sonra kendime bir şey almadim eski kıyafetlerim olmuyor resmen kendime aynlara küstüm . Eşimde şaka ile karışık laf vuruyor . Eski zayif bakımlı günlerime dönmek her zaman genç bakımlı bir anne olarak kalmak istiyorum … Bunun için yardımınıza ve önerilerinize ihtiyacım var … Siz doğumdan kalan göbeği nasıl verdiniz … Nasıl detox yaptınız ? Simidden herkese teşekkürler ❤️
Flora Hanimanne Doğum yapalı ne kadar oldu önemli olan burda ruhunuzun iyi olması bedeniniz 1 seneye kendini toplamaya başlayacaktır. Bende çok bunalıma girmiştim doğumdan sonra bir iki aya kilo veririm diye düşünürken durmadan yiyordum 5. Ayda yemem kesildi bebeğim o kadar hareketlendi ki 5 dk oturamaz oldum 8 aylık şimdi emekliyor yerinde durmuyor onu takip et ev işlerine koştur derken doğum öncesi kiloma 3 kilo kaldı biraz sabredin zaman verin kendinize sevgiler ❤️
Mervsss Hanimanne beslenmene dikkat etmekle birlikte 7 zeytin 1 incir yiyebilirsin canım ben daha 2 hafta oldu başlayalı tartılmadım henüz ama 1 ay önce görüştüğüm 5 6 kişi bana iki üç gündür zayıflamışsın diyorlar.
Hirashra Hanimanne abur cuburu tamamen kesmenizi tavsiye ederm yemeklerinizide düzenli ve ekmeksiz doymaya bakın açda kalmayin sakın.
Bsecill Hanimanne detoxlar şok diyetler maalesef anlık işe yarayan şeyler çünkü yeme alışkanlığınız değişmediği takdirde sürekli al ver al ver yaparsınız bu da vücudunuzu yorar ve vücudunuzun deforme olmasına sarkmasına sebep olur. Yeme alışkanlığınızı sağlıklı hale getirin öncelikle ve sporu hayatınıza adapte edin yoksa maalesef kendinizi kandırma döngüsüne girersiniz
Yazmakyokk Ben yemek yemeye bayılırdım ama doğumda sadece 8 kilo aldım. Doğumdan sonra o kadar yordu ki kızım beni hiç bir şey yapmadan kilo verdim valla. Sadece çok su içtim ve gece bir saatten sonra sadece ağzıma meyve vs. Attım. Kız ver ver kilo ver. İnan hele doğumdan sonra aynaya öyle kiloyla bakınca insanın daha da morali bozuluyor
3513melek 1anne1yavru emzirirken kullanılıyor bende kullandım ama kullanmayın derim benim bebeğim 4 aylık tı kullandığımda ve sütüm azaldı hala vicdan azabı çekiyorum keşke biraz daha sabretseydim diyorum şimdi 10 aylık oğlum ve kendi kendine bıraktı memeyi 6 aydan sonra başlayın eğer bebeğiniz ek gıdaya geçmişse başlayın tabi bu bnm kendi düşüncem
Deniz_1987 3513melek aaa eminmisiniz ki😞 benimde sütüm bitiyodu yani gündüz emziremiyodum ama bunu kullanmaya başladığım ilk gün emzirdim ve 4 gündür günde 2 kez sütüm geldiği için emziriyorum çok seviniyorum🤭
Meftunbiranne Mervsss ben kullandım 1 kg Bile veremedim malesef bunu da Burda görüp araştırıp almıştım
MuhammedMusa Valla canım benim de on kilo fazlam kaldı doğumdan sonra. On gündür lesliye başladım. Aynı zamanda aBur cuburu kestim, ekmeği kestim, günde en az iki lt su içmeye başladım hemen üç kiloya yakın verdim bile. Bir yerden başlamak lazım ☺️
Hanimanne Deniz_1987 sanırım o ilaçları bıraktıktan sonra tekrar kilo alıyorsun ben çevremde böyle yorumlar duydum hep
Mom44454 Merhaba 80 li rakamların sonlarındaydım 40 ım çıkınca emzirmeme rağmen diyete başladım. Sabahları bir yada iki dilim ekmek yedim hiçbir şekilde şeker tüketmedim pilav makarna tatlı kaşığıyla ucundan tatmışımdır belki günde 2 litre suyun altına düşmedim sabah ve akşam yemekten sonra 15 dk olan leslieyi yaptım ve 50 li rakamların sonlarına ulaştığımda bıraktım bu süreç 2 ay falan sürdü sonra normal beslenmeme döndüm ama akşam yemeklerinde pilav ekmke falan tüketmem pek sulu sebze yemeği bakliyat yemeğe özen gösteririm
Deniz_1987 1anne1yavru evet emziren anneler için günlük plan verdi koçum ve sütümde çoğaldı 🥰 bebeğime asla zararı yok👍
3513melek Deniz_1987 evet eminim 1 hafta kullandım bıraktım memelerim sertti sütlüydü yumuşacık oldu ondan sonrada çoğalmadı