Yaren1annesi1 Hanımlar süt ödeneği için başvuru yapmıştım benim e devletimde çıkmıyor eşiminkinde gözüküyor PTT veya ziraat bankasından alabilirsiniz diyor yani yatmış ama ben gidip alabilirmiyim illa eşimin mi gitmesi gerek bilginiz var mı ?
Borankus Yaren1annesi1 merhaba nerden basvurdunuz acaba bide sartlari ve miktari nedir bende basvuracaktimda
[silindi] Eşinin e devletteyse o kimlikle gidip alacak sana vermezler ama neden onda gözüküyor anlamadım 🤷 ödeme aşamasında yazıyorsa PTT den alınmayı bekliyordur eşiniz bir sorsun
Yaren1annesi1 Borankus sigortadan başvurdum ben gidin sgk söyleyin işte süt parası için sizi yönlendirirler