Iyi akşamlar arkadaşlar 2 bucuk aylik bebekleriniz ne sıklıkla emiyor benimki artik ya uykudan hemen once yada uykuya dalınca emiyor diğer zamanlarsa versemde istemiyor az emiyormuş gibime geliyor üzülüyorum bide normalde hic emzik vermedim ama uykuya dalmak icin cok ağlıyordu o yuzden 4 gundur emzik wermeye başladım sadece uyutmak icin kullanıyorum ağlamıyor artik ama emzik emdiği icinde üzülüyorum kilo kaybetcek die yada açıksa anlamicam diye siz nasil yapiyosunuz nasip uyutuyosunuz bebeginiz ne sıklıkla kaka yapiyor boyu kilosu kac ogrenebilirmiyim