9 aylık olduk bu zamana kadar güzel yiyordu oğlum ve meme de emiyor. Son iki haftadır sadece meme emiyor başka hiçbirşey yemiyor istemiyor eliyle kaşığı itiyor ağzını kilitliyor. Sadece anne sütü alıyor bu ara. Siz 9. Ayda kaç öğün ve neler veriyorsunuz lütfen yardımcı olur musunuz bu arada hala hiç dişimiz yok gelmeye de niyeti yok gibi