Selam anneler kızım 3 yaşına girecek tuvalet eğitimi verdik çişini güzelce söylüyor tuvalete yapıyor ama kakasını sadece 1 kere yaptı tuvalete 2 3 gündür kaka yapmıyordu dün gece uyanıp bezine yaptı geceleri bezliyorum bu arada şimdi yine kakası var geliyor ama yapamıyor yada yapmak istemiyor anlamıyorum bağırıyor kaka yapamam popom acır diyor bende acımayacagını eğer acırsa krem sürecegimizi söylüyorum ama yok bağırıyor korkuyorum bende bezine yap diyorum onuda kabul etmiyor tuvalete gidiyoruz çiş yapıyor sadece kaka yine yok 😏😭 napcam böyle