Merhabalar uykusuz kalan varmı acaba😀 bebeğim iki ayına girdi ama geceleri çok geç yatıyor şuan uyuyor ama uyanınca bidaha sabaha kadar hep tilki uykusunda herşeyi denedim ama geceyi gündüzü sanırım karıştıyor oğlum🙄 gündüz akşam geceye kadar uyuyor gece de 3.4 bazen 6 ya kadar ayakdayız neler yapdınız düzene sokmak için bir ara düzelmişdi 40 çıkınca 1 hafta sürdü🥰 deneyimlerinizden fikir beklyorum✋