Canım benim kızım şu ana kadar zorlandığı aşıydı bu 18 aylık aşıları hele ayağına yapılan aşı taş gibi oldu sertleşti aşı yeri hemşiresiyle konuştuğumda o aşının yapabileceğini söyledi 1 hafta içindede o sertlik geçti ama buz uygulayıp sürekli oraya dağılsın diye masaj yaptım haliyle oda çok mızmızdı ama ateş olmadı bizde