ozge_yasin_budak Arkadaşlar nuk biberon kullanmaya başladım ama siparişim geldi bugün dikkati mi çeken biberon ucu var ya çocuğun ağzına alan kısmı değil de kapağın orasında delik gibi bir yer var orası normal mi acaba
SinemB ozge_yasin_budak emzik kısmında aşağı doğru bir delik var orayı diyorsanız o antikolik özelliği olduğu için
SinemB ozge_yasin_budak evet o gaz oluşumu engelliyor antikolik özellikli biberon normal ben de onu kullanıyorum
SinemB @ozge_yasin_budak ozge_yasin_budak fotoğraf atabilir misiniz o zaman size farklı biberon yollamışlar ordan mama akmaz çünkü biberon kendi akıtıyor olabilir bi foto atın
Gzdzeynep ozge_yasin_budak anti kolik olduğu için öyle o delikli kısmı üst tarafta tutuyorum verirken
ozge_yasin_budak Hosgeldin bilmiyorum ki canım bu benim ikinci kızım ilk kızımda hiç böyle gaz sancısı yaşamadım biberon kullandım ilk kızıma ama bu kez nuk aldım dikkatimi. Çekti o delik kısmı