Mu-Mi merhaba idrarı çok ağır kokuyordu ilaç gibi. Tabi anlamadım bikç gün böyle geçti eşime sordum o da fark etti doktora götürdük enfeksiyon olabilir dedi tahlil yaptı sonuç çıkana kadar zaten ateşi çıktı. son 2 aydır kilo alamama problemi vardı mama takviyesi yapmıştık ( oplum sevmedi çok az içti ) bütün bunlar idrar yolu enf olduğu konusunu netleştirdi 3 gün iğne oldu çok şüküt geçti