Sefaserpil Nasılsınız bu dönemde neler diyorlar cümle kuramaya başladılar mi nasıl konuşmaya başladılar nasıl başardınız neler denediniz
Sehzadelerm Sefaserpil 1 mart doğumlu oğlum cümle kuruyor her şeyi anlatıyor tane tane ama biz anlıyoruz yabancılara anlamıyor söylediklerimizi tekrar ediyor 10 a kadar sayıyor
Evlatkokusumis Sefaserpil benımkı hıc konuşmuyor sadece sesler çıkarıyor ayayayaya Zeeezzzeee gıbı anne baba dıyor okadar kreşe gonderıyorum bakalım faydası olacaktır konuşmasına
CatBoy Sefaserpil söylediklerimi tekrar ediyor. 30 kelime civarı kullanabiliyor. Baba gitti, anne mama gibi cümleler kuruyor.
Mevanurummm Evlatkokusumis benim bebeğim de hiç konuşmuyor anne baba teyze diyor mama diyor anlıyor ama konuşmuyor bütün kelimelere bir ses uydurdu konuşma terapistine mi gitsem acaba ☹️ 2 yaşında bu arada hep vücut dilini kullanıyo.
Sehzadelerm Evlatkokusumis o dinlediklerini bir anda çıkarır şaşırır kalırsınız benim büyük oğlum 5 yaşında konuştu kreşe gönderdim orda açıldı bu da konuşkan çıktı her çocuk bir olmuyor kardeş bile olsalar
Evlatkokusumis CatBoy keşke benımkıde konuşsa ya pekı konuşmaya başlamadan önce sesler heceler çıkarmaya başlamışmıydı buaralar benımkı öyle yapıyor veyvey annennenene babababa zeeezeee dıyo ama dedıklerımi tekrarlamıyor şunu de dıyorum yok böylemi başlıyorlar konuşmaya acaba
CatBoy Evlatkokusumis Adeda yayınlarının 2 yaş setini öneririm 3 kitap içerisinde resimler var çok faydasını gördük. Önce hecelemeyle başladı evet.
Elisa_ikra_svl Benim kızımda 15 Şubat dogumlu yaklasik 30 kelime soyluyor uc kelimeyi birleştiriyor herseyi anlatiyor daha cok ben anliyorum disardan birisi biraz zor anlıyor. Sürekli konusuyorum yaptigim seyleri anlatiyorum
Mom022 Sefaserpil 22 nisanda 2 yasını dolduracak. İki kelimelik konuşmaya başladı. Basına anne veya baba koyunca 3 kelimelik cümleler oluyor. Yani o zaman 3 kelimelik diyebilir miyim bilmiyorum :) Ama çoğunlukla bebekçe bir dil uydurmuş. Öyle akıcı uydurmasyon anlatıyor ki farklı bir dil konuştuğuna ikna edebilir dinleyen birini.