Dmt4141 kızım 19 aylıkken geçirdi.
ilk üç gün ateşi hiç düşmedi, gece gündüz sabah akşam hiç susmadan ağladı, yemek yemedi.
Kan ve idrar tahlili de temiz çıkınca ateşe sebep bir şey de bulunamadı. Dördüncü gün döküntüler başlayınca anladık altıncı hastalık olduğunu.
Bu hastalıkta ateş olunca çoğu doktor hemen antibiyotik veriyormuş ama aslında kullanılmazmış.
Bizde de ateşe sebep olabilecek bir şey çıkmayınca doktor ilaç vermeye gerek yok demişti allah razı olsun.
Bizim tamamen eskiye dönememiz 10 günü bulmuştu