Karali devadan hiç memnun kalmadım ben sadece acilindeki dr iyiydi. Lokman hekim iyi ama çok kalabalık. Ortadoğu’ya bi kere arkadaşın çocuğunun kulağı ağrıyordu acile götürdük buradakiler anlamaz uzman değiller dediler. Çıkıp Lokman hekime gitmiştik. Ben Koruya götürüyorum aylık kontrole