Minibon28 Bizi anlatmışsın 🤗 3 ay aptamil kullandık artık yetiştiremiyoruz bebelac a gectik, içmez diyordum ama sorun yasamadık. 2 haftadır kullanıyoruz bi sıkıntı olmadı hiç. Baslarda uyurken verdim tadının degiştigini anlarda içmez diye, sonra uyanıkken verdim böyle devam…