Asafikra41 Prensesannesi15 aylarca bekledim oğlum 3.5 aylık oldu hala ödeme aşamasında yazıyordu postanedeki gittik para çoktan yatmış hiç bilgide vermiyorlar ya
Prensesannesi15 Asafikra41 ben ptt gittim kimliği verdim verdi paramı doğum parası için dedim verdi hemencik