Anne13 benim çok rahat geçti. Ağrım sızım hiç olmadı güle oyanaya girdim güle oynaya çıktım başım bile ağrımadı diyebilirim ama benim bünyem öyle sezaryenden sonrada hiç ameliyat olmamış gibiydim 🤷🏼♀️ Yani kişiden kişiye değişiyor bu zorluğu kolaylığı