Zelisss Oğlum 3 ay 12 günlük hala tek akımlı biberon kullanıyorum. Aventinde 0-6 aylık emziğini. Ama ne zaman ne şekilde değiştirmeliyim bilmiyorum. Önerisi olan var mı?
Meryemdeveci Zelisss mamajo tek uçlu olanını kunlanıyorum hala ki oğlum azda olsa emiyor bırakmasın diye 7,5 ayligiz
shdemir Zelisss Ben 6.aya kadar tek delikli kullandim. 6.ayda degistirdim 4 delikli aventin biberonunu kullanıyorum. Suan 9 aylik simdide alistirma bardagi aldim yine aventin deligi daha acik memnunum