KYigitf Kizlar bebegim 12 aylik hangi deterjan yumusatici kullaniyorsunuz memnunmusunuz lekeler uzerinde etkilimi.icerigi temiz deterjan arıyorum ogluma fikirlerinize ihtiyacim var tesekkurler tabi mis gibide koksun😊
Hiraselim KYigitf yumuşatıcı kullanmıyorum dalin sıvı çamaşır deterjanı memnunum hiç aleeji felan da yapmadı
Seherrumeysa94 KYigitf deterjan duru granül kullanıyorum yumuşatıcı dalin düş bahçesi doğduğundan beri bunları kullanıyorum hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür🤲🏼😊
Fatmabkdmr Ben yumuşatıcı kullanmıyorum ama çamaşır deterjanı olarak sensitive sarı kapaklı olanı kullanıyorum
Mom022 KYigitf deterjan chicco ve Migros’un minies markasını karıştırarak kullanıyorum. Lekelere en iyi çareyi böyle buldum. Yumuşatıcı da greenclean kullanıyorum.
Furug KYigitf icerigi temiz siveno ya da incia ama ben artik unibabye gectim.. grencleand leke cikaricim hicbr lekeye sicak suyla mudahale etmezssn cikmiyor valla :) dokmemek en iyisi buyuk onluklerden aldm mycyin
VERA19 KYigitf Yumuşatıcı kullanmıyorum.Uni baby deterjandan çok memnun kaldım simdiye kadar hep onu kullandım ama yaşadığım yerde bulamadigim için artik Omo kullanıyorum🦋