Kizlar Merhaba, bebegim 5 buçuk aylık. 10 gun önce doktora gittiğimde 430 gr almış dedi Boyuda 4 cm uzadı. Doktor diğer aylara göre az almış ama kilosu gayet yerinde dedi. Fakat bugün 3 saat sonra gogusmu sagdigimda 50 cc süt geldi. Bana süt miktarı çok az geldi. Acaba bebeğim doyuyor mu? Günde 1-2 kere mutlaka Kakasini yapar bezide hep ıslak. Eğer doyuyorsa neden sagdigim zaman sizce az geldi.