Hastaneye gidiyorum başka kilo boy söylüyor sağlık ocağına gidiyorum başka söylüyor sağlık ocağı hastane yanlış ölçmüş diyor hatta doğduğu kilo boyuna bile yanlış dedi hastanede tam tersini diyor neye inancağımı şaşırdım sizlerde böyle sorun yaşayan var mı ??