Durununannesi11 Kızlar sezeryan olalı 2 ay oldu az önce dikiş yerime baktım kıxarıklık var hafif kaşıntı var ilk defa oldu göbeğim biraz sarkık göbeğimin değen yeride kızarık enfeksiyon olabilirmi başına gelen varmı ne yapmak gerekir iltihap ve akıntı yok doktorum şehir dışında o yüzden gidemiyorum
Ebrarelamuhammed Durununannesi11 şuan benimki de öyle biraz önce temizledim bepanten sürdüm peçete koydum terleyince oluyor malum kilo da var 7 ay oldu sezeryan olalı
Dk16 Durununannesi11 benim de aynı 52 gün oldu tam kesik kısmı pembe renkte akıntı va yok ama hafif kaşıntı var bir de terleyince tuz dökülmüş gibi yanıyor bir değmek hafif sarkınca daha da yanıyor Allah yardımcımız olsun 🤲🏻
Durununannesi11 Ebrarelamuhammed bende ilk zamnalr tülbent koyuyodummtekrardan koydum doktorum bi krem vermişti ameliyat yeri için onu sürdüm bende terden olduğunu düşünüyorum umarım ilerlemez