Sltnncr Iyi gunler hanimlar bebegim 7 aylik ek gidaya baslamamizla birlikte kabizligimizda basladi normalde 2 gunde bir kaka yapan oglum 5 gun oldu yapamadi doktorumuz ilac verdi kullandik ilaci birakinca yeniden yapmamaya basladi ki patates ve muz falan hic vermedim sizlerde nasil oldu birde su iciremiyorum yardim edermisiniz
Kubra16 Sltnncr canım diğer konular hakkında fikrim Yok ancak bende su içirememe konusundan müzdariptim doktorum Türk kahve fincanı ile azar azar iccektir emme şeklinde ucundan. Dr söylediğinde pek aklıma yatmamıştı fakat denedim öyle içirebiliyorm 5 ay 25 günlüğz
Meryemdeveci Sltnncr su konusunda bende çok muzdaripim oğlum hiçbir şekilde su içmiyor 7,5 ayligiz ek gida mamaların çoğunda pekmez var yinede içmiyor kabızlık olayi bizdedir var 3 günde 1 çok az yapiyor doktora sordum normal dedi
Dzehra Sltnncr günde bir çay kaşığı bir kere zeytinyağı içirin dr. Tavsiyesidir bende ise yaradı inşallah sizde de yarar
Dzehra Sltnncr suyu da çay kaşığıyla ağzına verin ağzını açtığı bir esnada yada siz acın verin bir sekilde
MasalAda Sltnncr Meryemdeveci Kubra16 arkadaşlar benim bebeğimde o dönemlerde su içmiyodu doktorumuza bunu söylediğimde hiç zorlama merak etme, içmek istediği zaman içicektir demekki şuan su içmek istemiyo dedi gerçektende öyle oldu 1 ay sonra lıkır lıkır içmeye başladı şimdi 9 aylığız çok güzel su tüketiyo kabızlığa gelincede yoğurdun içine avakado ile ben çözüm bulmuştum o dönem çok fitil vs kullandık ama avakado birebir geldi inşallah işinize yarar 🙏
Meryemdeveci MasalAda inşallah canım avakodayı denicem mutlaka inşallah bızımde öyle olurda su içmeye başlar
SedaEmir Kayısı suda kaynatıp püre halinde veya sulandırılmış bir şekilde verebilirsiniz.Belki yararı olur.Ben kahvaltılarında veriyorum .Meyve suyu haline getirip yararının olduğunu düşünüyorum.
Meryemdeveci Cmremm malesef deneyenedim daha ama oğlum azda olsa su içmeye başladı fincan bardakla denemeye basladım hosuna gitti