Sevgili annisler güzel bi başlıkla karşınıza gelmek isterdim lakin gelemiyorum hamileliğimde başıma gelen ama tam anlamıyla tedavi olamayan doğum yaptıktan sonra tedavi olmaya basladigim uyuz hastalığından bir türlü kurtulamıyorum asuri derece de saldın var aman dikkat emziriyorum ve bu surecte o kadar zor ki artık salma noktasına geldim vücudumda ki kaşıntılara yaralara aldırış etmiyorum iyice sardılar vücudumu zaten bebgimde sanırım oldu ona sa doktor ilaç versi ama hala yapamadım iyice psikolojimi bozdu benm gibi olupta emźiren ve bebeği olanlar nasıl atlattı bitkisel yöntemler koca karı ilaçları çünkü metrin ve vazelinli wilkinson fayda etmedi koronadan beter bu illet Allah düşmanıma vermesin