Merhaba kızlar bir şey soracaktım ben çocuğumu uzanarak emziriyorum geceleri iki tarafında da aşırı ağrı var benim de böbrek kısmında acaba böbreğimi ağrıyor yoksa uzanıp emzirdiğim için mi oluyor?Böyle bir şikayetiolan arkadaşlar var mı zaten pazartesi doktora da görün ecem ama merak ettim