Pervin21 geçmiş olsun Rabbim şifa versin. Bebek için bilmem de bende hamilelikte vardı enzimlerim yüksekti 2 haftada bir kan tahlili veriyordum. Eğer emziriuorsanız siz biraz beslenmenize dikkat edin lahana(beyaz, mor, kara), karnabahar yemeyin. Yiyebiliyorsanız enginar tüketmeye çalışın. Sebze ağırlıklı beslenip kırmızı et çok tüketmeyin. Ben beslenmeye dikkat ederek düzeltmiştim bunlar da doktorumun tavsiyeleriydi.