Haticey-a Oğlum deli gibi eline ne versek ağzına sokuyor ısırıyor bazen çok sinirleniyor eli ağzından çıkmıyor salyası çok akıyor. Elimle baktım diş erlerine sertlik var sizce bu ayda bebekler diş çıkarır mı ?
EmineYilmaz Haticey-a bu dediğiniz belirtileri her bebek 2. Ayından sonra yaşar normal kabul edilir ama 4. Ayda düş çıkaran gördüm arkadaşımın bebişi yani imkansız değil🥰
Ogretmen34 Haticey-a evet benim kızımda 3aylikken ağız suyu akmaya tükürük çıkarmaya herşeyi agizina götürmeye başladı 5aylik olunca da iki dişinin ucu belirgin şekilde çıktı
Akcabeytas Çok düşük bir ihtimalmiş bizde aynı durumdayız 3 ay 1 günlüğüz doktorum diş belirtileri 2-3 ay önce den başlar kısa sürede çıkaran y%3 dedi