Yengecanne_ Sleepy bez kullanıyorum molfix denemek istiyorum fakat hangi bez daha iyi karar veremedim .Siz hangisini tavsiye edersiniz? Bez değişimi bebekte soruna neden olur mu ?
03032014 Yengecanne_ molfıx kullanıyorum bazen pişik yapıyor pişik oldugu zamanlar prima takıyorum hemen gecıyor malum bez pahalı napayım ama onun dısında guzel sadece kaka beklerse pişik yapıyor
Ela123 Yengecanne_ sleepy aşırı lastik izi yapıyordu molfix taşırdı şu an Baby turco kullanıyoruz çok memnunum
zeyzey14 Yengecanne_ hepsi burqdasan 240 tanesi 154 almıştık şimdi ne kadar bilmiyorum ama yine inceleyin. Eşim tane başı hesaplayıp alıyor 😅😅
Yengecanne_ zeyzey14 çok iyi almışsınız valla ama beden büyüdükçe fiyat artıyor kesinlikle adet de azalıyor malesef
03032014 zeyzey14 az once hepsı buradaya baktım 5 numara 116 lı bez 149 tl oda güya %43 ındırımlı hali ama aynı bez şu an e bebekte 149 tl ındırım olmadan . Gecen hafta 107 tl ye almıştım e bebekten