dgDmys Aşı günü daha cok uyuyabilir endişelenmeyin. Öncesinde birşey yapmanıza gerek yok. Evde calpol olsun ama ateşi 38,4-38,7’yi geçerse verirsiniz . Ben vermedim aşı ateşi yasamadık ilk ay asısında. Kontrol edip üst inceltme yaparsınız eger birşey olursa ama sanmıyorum.