Aysunn327 4 aylık oldu oğlum daha bugün doktora kontrole gittim ve gittiğim gün ilk adetimi oldum. Emzirdiğini sürece düzensiz olabilirsin hatta 13-14 ay hiç adet olmayanlar bile olabilir normaldir, dedi. Ama adet olmamak hamile kalamayacağın anlamına gelmez dikkat et dedi. Sizin de adet düzensizliğiniz normal olabilir yani ama şüpheniz varsa hamile olabileceğinize dair siz daha iyi bilirsiniz.