busracagdas Merhabalar, hamilelikten sonra regl dönemlerinde düzensizlikler olur mu acaba? 4.5 aylik bebegim var ve 1 hafta geciktim.
Umutum1 busracagdas doğumdan sonra düzensizlikler normal. Tabi hamilelik belirtisi de olabilir bu güvenli korunmuyorsanız.