GmzeMnl Kızlar emzirme bitince bu memeler ne olcak 🎈 🪡 tıss söncek mi ? Deneyimli anneler sizden cevap bekliyorum. Gebelik öncesi 75 b destekli kullanıyordum. Li di 85 desteksiz. Nolcak bunlar emzirme sonrası 🙈
tubbaaa GmzeMnl genetik oluyor oyle şeyler bazıları kuculuyor bazıları olduğu gibi kalabiliyor canm malesef veya daha fazla sünebiliyor :\
Ygtek GmzeMnl Suan keseli 10 gün falan oldu. Sağ göğüsüm karpuz sol göğüsüm elma😂😂 Acaba ikisi eşitlenecek mi merak ediyorum😂😂😂
GmzeMnl Memesine egzersiz yapan var mı ? Ger emzirme sonrası yapınca dikleşiyormuş sarkma olmuyormuş diye araştırdım. Duyan var mı başka
GmzeMnl Ygtek ayyy o daha fena. Neden öyle oldu ki. Birini daha çok mu emiyordu. ? Karpuz olan da söner heralde. Elmayla eşitlenir 🙈 inşallah
Zekzek Benimkiler taş gibi 🤣🤣🤣 çünkü küçükler 75 takıyorum emirirken 85 oluyor sonra yavaş yavaş formuna dönüyor ama ben her duş sonrası soğuk su tutuyorum sikassin diye🤣🤣