Bebeğim iki haftayı geçti sütüm olsun olmasın biraz emiyor sonra ağlamaya başlıyor memeyl almak istiyor alıyor biraz emiyor sonra tekrar aynı şekilde devam ediyor çok huzursuz emiyor 3 aylık olacak 3 gün sonra kız bebek gazı da yok niye böyle geçici mi lütfen bir şey söyleyin daha ne kadar sürecek alışkanlık yapacak diye korkuyorum ya da memeyi bırakacak