DenizEfeMom ah ben ne çektim gece gece neler ypıyodum 🤦🏻♀️ Eğer uykusunda emzirebiliyorsan öyle dene ama biliyorm bu çok zor bizim doktorumuz topuğuna parmakla vurmayı önermişti o işe yarıyodu ama ben kıyamadım için genelde altını açıp temizliyordm ıslak mendilin ıslaklığına uyanıyordu çok kendini strese sokma ben 2 saatte kalkmaya şartlamıştm resmen eziyetti uyanmıyordu pes edip uyuyordım ama 1 ayı geçtiktten sonra doktorumuz herşey yolunda artk kaldırma o kendi uyancak dedi ve rahat ettim 🤲🏼 Birde ev çok sıcak olmasın üstünü çok sıkı sıkı örtmeyin sıcaktan bebek uyanamaz demişti doktorumuz aklınızda bulunsun ☺️