Canım ben Sophie aldım yuvarlak olanından ama benim oğlan gırtlağına kadar soktuğu için öğürüp duruyor o yüzden onu veremiyorum🤦 normal jelli olanlardan aldım 2 tane birini buzlukta birini alt kısımda tutuyorum soğuk olarak veriyorum rahatlatıyor anlık da olsa. Birde oioi bisküvi şeklinde olanlardan aldım ama pek sevemedi onun dışında bir ağız mendilini buzluğa koyuyorum poşetle sonra posetten çıkarıp veriyorum eline her şeyi ağzına attığı için onu da direk ağzına atıyor :)