Kızlar bebeğim 3 aylık olucak. Kontrole gittiğimizde doktor kızımın genital bölgesinin küçük dudaklarında (çişini yaptığı yerde) yapışıklık olduğunu söyledi. Kız bebeklerde doğumdan sonra birbirine yapışabiliyormuş. Hormon kremi verdi, oraya sür elinle sağ sol hareketi yap açılır dedi. Çişini damla damla yapıyor yavrum. Çiş yaptığı yer az bir delik kalmış. Ne yapmam lazım, başına gelen bilgisi olan yardım etsin lütfen 🙏🙏
NOT: Doktor orasına hep yağlı krem, zeytinyağı, bebek saf vazelini sür masaj yap dedi. Yapıyorum ama değişen bir şey yok. Açılıp tekrar kapanabiliyormuş. Çoğu anne kızında fark etmiyor bile dedi doktor.
Yardımcı olun lütfen 🙏