Minik_Hanim kabin tipi arabalar büyük bebekler için kullanılabiliyor mu bilginiz var mı acaba? Benim oğlum 15,5 aylık ve 2 yaş gibi boyu uzun maşallah. Baston kullandık şimdiye kadar, artık bastondan ayakları sarkıyor tekere kadar. Nasıl bir arabaya geçmemiz lazım bilmiyorum.