Büyüme atağında büyük ihtimalle bende çok zorlandım yeni çıktı bebeğim ataktan devamlı gazı varmış gibi ağlıyordu uyumuyordu perişan olmuştum önce sakin olun biliyorum çok zor mümkünse dışarı çıkarın ağaçlara havaya bakmak salinleştirdi benim bebeğimi ellerini keşfetmeye başlıcak zaten anlıcaksınız