berkana Dtggtd ek gıdaya başladık m. Daha az emdiği icin sutum azaldı. Alerjik mama kullanmamız gerekiyo onun da tadi acı olduğu için icmiyo. Gece duymadığı icin epey ağladı. Bende hemen sagmaya başladım. 20 cc çıkmayan sut simdi 60 cc falan çıkıyo. Bol su bulgur pilavı promalt humana cay içtim. 15 dakka bi gogusumu 15 dakka diğerini sagdim. Sut gelmese bile sagdim. Bence 1 2 gun dene strest de yapma kaybedecek bireyin yok canim. Insallah cogalir
Kahvedelisi Benim bir ara azalmıştı. Yememi arttırdım, suyu arttırdım, daha sık emzirdim, saat başı sağdım ve süt arttırıcı tükettim düzeldi gibi
gamzelininannesii Şuan benimde öyle sol gogsum de yok denecek kadar azaldı neden birinde var diğerinde yok anlamıyorum üstelik ikisinide eşit emzirmeme rağmen oldu bu şuan promalt içiyorum sagdim 10cc bile cikmadi umarım gelir geriye