Hayır acı tat yok. Ama güzel olmuyor mamalrın tadı. Evolvia alıyorum ben kokusu kötü. Ama bebeğim seviyor. İyi bir mama. Uykudayken ver içer. Ben içmediği zaman uykuya dalmak üzereyken veriyordum içiyordu öyle dene bide. Yada mamayı değiştir. Evolvia gerçekten çok iyi mama