Eva41 Öncelikle iyi akşamlar bugün covid-19 testim pozitif çıktı, 7 aylık bebeğim var maskeyle emziriyorum onda birşey yok şükür gerekmediği sürece yaklaşmıyorum, covid-19 geçirenler bu süreci nasıl atlattınız? Belirtileriniz nelerdi ?, nasıl beslendiniz ? Yardımcı olursanız çok sevinirim 💕
Tazecikannee5 Eva41 merhaba. Öncelikle geçmiş olsun umarım rahat sıkıntısız atlatırsın. Benim bebeğim 6 günlüktü testim pozitif cikti. Baş ağrısı ve bel agrisi şikayetiyle test yapıldı. Pozitifin 3. Günden sonra ayağa kalkamaz halde halsizdim annem yanımdaydı çocuğu o tutuyordu o şekilde emiyordu çok kötü geçirdim 9.gün biraz rahatladım bu seferde tat+koku tamamen gitti. Hastalığı 10 günde atlattım ama tat ve koku 2 ay gelmedi. Hep çift maskeyle gezdim. C vitamini ve kefir içtim. Kemik kaynattık sarimsaklayip her akşam ondan içtim. Arada soğan salatası yapıyordu annem sadece onu yiyordum. Aynı evde 40 gün kaldık annemle de eşimle de odalarımız ayrıydı tabi ama onlar negatif cıktı 🙈 ilaç kullanamazsın zaten ama vitamin alarak atlatabilirsin. ALLAH yardımcın olsun bol bol emzir bebeğine geçmesin. Şifalar dilerim🌸
YigitAlpsMom Eva41 öncelikle geçmiş olsun bende emzirdigim için ilaç kullanamadım emzirmesem de kullanmazdım zaten bol c vitamini bol su içtim sürekli su yudumladım boğazım kuru kalmasın diye yoğurt zencefil sarımsak soğan bunları bol tükettim çok şükür atlattım sizde çabuk atlatırsınız umarım
Gulfemgokcenesat Eva41 geçmiş olsun öncelikle çok üzüldüm. Bende aylar önce geçirdim öncelikle sakin olmanız gerekiyor bebeğinizi emzirirken temizlik çok önemli ellerinizi hep yıkayın.benım belirtin yoktu hemde hiç biri . Ama beslenme önemli sabah öğle akşam beslenmenize dikkat edin meyve sebze et suyuna tavuk suyuna corba yapsın annenız yada bakan biri varsa sizlere. Sabahları ballı zencefil yiyin aç karnına ıhlamur için gün içinde bol bol vitamin içerikli beslenin umarım en kısa sürede iyi olursunuz
Sademm3 Eva41 bende sıtma gibi nöbetler oldu soğuk ter arkasına ve sırt ağrısı 10 gün kadarda tad ve koku kaybı yoktu bol istirahat C vitamini bol su yoğurt bitki çayları bu şekilde 1 haftada atlattım ama eşim ağır atlattı iki hafta sürdü bebeğimdede iştahsızlık ve bitkinlik vardı bikaçgün geçti gitti şükür Rabbim dahada uğratmasın acil şifalar dilerim🤲
SertapHilal Ateş, öksürük, boğaz ve baş ağrısı vs. Meyve, bol su, c vitamini, tarhana, soğan sarımsak, limonlu su tüketebilirsin
Tazecikannee5 Eva41 fiilasyon ekibi geldi bebeğim var emziriyorum dedim ilaç kelimesini demedi bile hiç. Iyice araştırın benceverselerdi de içmezdim ben
Tazecikannee5 ecemine 35.gün önce tat aldım limon yediğimde ekşi tat geliyordu ama limonun kokusu yoktu 😂 sonra birkaç gün sonra kokuda geldi
Tazecikannee5 ecemine hâlâ Tam anlamıyla alamıyorum. Çamaşır asıyorum annem mis gibi koktu diyor ama bende bi koku yok 😂 Zaman zaman tekrar gidiyor ama alıyorum yinede çok şükür coo berbat bi durum Allah kimseye yaşatmasin sizin de geçer umarim
Eva41 Gulfemgokcenesat çok teşekkür ederim Allah razı olsun yarın liste yapıp eşimi markete gönderceğim ben pozitif o negatif çıktı odaları ayırdık zaten
Mom34 Eva41 benim baş ağrısı öksürük ateş halsizlik şikayetlerim vardı test yaptım pozitif çıktı. Daha sonra tat ve koku alamamaya başladım. Kızım zaten asla maskeye izin vermedi bana emziriyordum da o sekikde ona da geçti. Eşimle yatakları ayirmadik ona da bulaştı ama biz zaten herkes birgün kapacak bu şekilde olsun riskini almıştık. Benim belirtilerim bunlarla sınırlıydı çok şükür. . Eşim de aynı şekilde. Kızımızın ateş kusma iştahsızlık oldu calpol verdik. Tarhana, yoğurt, salata, mandalina elma, sarımsak, soğan tavuk haşlama filan ve bol bol su içtik. Ben üç kilo verdim iki haftada ve iyileşince hepsini geri aldım. 😄