Baliminannesii332411 Doktorumuz idrar tahlili istedi ben bebeğime yaptıramadım hastanedeki verilen torbayla denedim olmadı bezi ters bağladım yine olmadi allah aşkına bana bir yöntem söyleyin size çok dua ederim
Morfrenk Baliminannesii332411 ben onu yapıştırıp emziriyorum altını açıyorum mememdeyken bide ıslak mendil değdiriyorum öyle fışşşşşş🤣
iyikianneyim61 Baliminannesii332411 benim bir arkadasim şöyle yapmış bildiğimiz poşet varya onu gecirmis totosuna ve ona işeyince bir kaba koyup oyle götürmüş😁
Organikumos Baliminannesii332411 valla ben büyük boy buzdolabı poşetini etek gibi giydirdim bekledim işemesini 4 tane o verdikleri poşetten ziyan ettim yok pna denk gelmiyor aslında
sadeanne Bez bağlamadan altını açık poşeti normal takın ve emzirin emzirirken yapıyor benim çocuğum çişini ben böyle 3 defa hemen verdim
Defne7 Idrar torbasını yapıstırıp bezını baglayın sonra bıraz emzırın zaten yapıyo 15 dak sonra falan