Dorukkusunannesi Kızlar bebeğim Sıkılınca sevinince Heyecanlandıgi şeyleri yaptığımızda yada kucağa alınmadığı zaman bağırarak elini agzina götürüyor elini ısırmak istermiş gibi (dişleri olsa ısıracak kendini o derece 😂) bu normal bir davranış mi
Mehtap26 Dorukkusunannesi gayet normal canim benim bebiş 5 buçuk aylık oldu hala yapıyor aynı hareketi geçer bir süre sonra 😍
Dorukkusunannesi Mehtap26 teşekkür ederim canım ben de bir ara sinir hastası bir çocuk dogurdum heralde dedim 😂😂😂