Kizlar sutum az yetmiyor oglum a mama veriyorum ama mamayi kesmek istiyorum ama oglum memeden az sut gelmeye baslayinca basiyo cigligi doymadigi icin o yuzden sagdikca gelir sut cogalir diye duydum manuel sagma makinasini denedim beceremedim sanirim gogsumu vakumlayip birakmiyodu her pompa da da daha cok cektigi icin canim yandi mochi duydum ben bi kere vakumluyorsun gogusde kaliyo ama onun hakkinda da cok rivayet var kimi diyo sadece sut topluyo sagmiyo kimi diyor sut tasip akmaya baslayinca ise yariyor kimi de diyor ki sutu sagiyo benim aklim allak bullak tek derdim mamayi kesmek ayrica acik soylemek gerekirse mama alacak durumumda var denemez bim in mamasi da ogluma iyi gelmedi bebelac aldim gaz yapti cocugum ikinmakdan bi hal oldu ayrica zaten kaldirilmis heralde bulunmuyorda bana bi yardimci olun lutfen