Hanımlar kızım 12,5 aylık. Son 3 gecedir gece uykusuna geçeceği vakitte hiç durmaz bi enerjisi var ordan oraya 🤦🏻♀️ Bütün odaları geziyor. Yürümeye başladı onun keşfinde mi bilmiyorum ama özellikle uyuyacağı zaman çok afacan bir kız çocuğu oluyor 😄 Oturtunca kendini geri atıyor oyun yapıyor. Babası kovalamasa da kovalıyormuş gibi kaçıyor gülüyor 😅 1 yaşın sürprizi mi bu 😍