Merhaba anneler.. 20 günlük bir kızım var ve şu son günlerde süreklı emmek istiyor memeye saldırıyor. Doyup memeyı bıraktıgında uykuya devam etmesı için yatagına koyuyorum ama hemen kalkıyor ve meme arayısına devam ediyor birde çığlık çığlığa canı yanarcasına aglıyor. Doymuyor mu dıye düşünüyorum ama kontrol için emdikten ve memeyı bıraktıktan sonra baktıgımda sütümün hala geldıgını görüyorum. Günde 3-4 defa da kakasını yapıyor. İdrarıda düzenli aynı sekilde. Son 2 gündür de gaz sancısından dolayı nurse harveys colex kullanıyorum. Çığlık atarak ağlaması (canı yanar gibi), uyumaması, süreklı emmek istemesi bunların sebebi nedir ? Bilen ne olur bana bi el atsın 🙈