Guzelbebek Selam arkadaslar buyuk kizim 13 yasında 36 kilo keci boynuzu pekmezi , bal ceviz karısım ne yaptıysam almıyo kilo dr sipraktin verdi belki sizin onerdeginiz bise vardır ne yapabirim baska kendiside kilo almak istiyo cok alamıyo
TospikOglusum Guzelbebek saglikliysa sorun yok bence benim.ablamda çok çok zayifmis annem.hep aglrmis şimdi ise zayiflayamyr yani korkmayın bence iştahı açılacaktır ergenlikte
CatBoy Guzelbebek bende o yaşlarda o kilolardaydım. 20 li yaşlarımın başında doktor önerisiyle kalorili mamalardan kullandım. Keşke kullanmasaydim. 5-6 sene içinde 20 kilo aldım şimdi de vermeye çalışıyorum 🙄
tubasd Guzelbebek alkr ya Allahin izniyle bence cok aldirmaya calismayin ben ilk 30 kg oldugum zamanlari hatırlıyorum mesela buyuktum yani simdide kilo veremiyorum😕 kilo aldirici degil sagliklo seyler tukettirin boy uzatici kemik guclendirici seyler. et peynir haslanmis yumurta yesil mercimek bulgur cig ceviz badem👍
eymenzeynep Çocukken bende aşırı zayıftım annem beni doktor doktor gezdirirdi. En son doktorun biri anneme kızmış hanımefendi sen bu çocuğu kendin gibi kilolu mu yapmak istiyorsun bırak artık demiş. Annem o günden sonra kiloma takmadı. Şimdi de kilo veremiyorum keşke o günlere dönsem zayıf olsam😂😂😂
Guzelbebek tubasd badem ceviz her sabah ve gun boyu veriyorum pekmez bal ,vs yumurta yemiyo ama ne kadar denesem yumurta yemiyo🙁
tubasd Guzelbebek koftenin icinde omletin icinde pogacanin icinde tuektir bi sekilde cok sıkıntı yapmayın