nikimikedi7 sadeanne Seçeneklerde yok ama biz mamas papas urbo2 kullanıyoruz. Oğlum 28 aylık. Hala aktif ve rahatlıkla kullanıyoruz. Urbo2 almasaydık sola2 alacaktık. Çok kullanışlı o da.