basaktpe12 Kızlar diş belirtisi lshal diyorlar oğlum dün diş çıkardı ama son 1haftadır kaka rengi değişiyor yapış yapış Pazartesi hastaneye götürecektik eşim dişi çıktı zaten götürmeye gerek yok diş belirtisiymiş dedi gene götürelimmi
BugraCan27 basaktpe12 dişin çıkmasına yakın ishal olmaları normal demişti doktorumuz benim bebeğimde 3 gün ishaldi ondan sonra dişi çıktı
ElifTGM basaktpe12 dişi çıkan bebeğin ağzı daha çok tükürük üretir. Çok tükürük ve salya yuttupu için mukuslu yapışkan kaka yapması normal.
Emn_trm basaktpe12 benim bebegimde dis çıkarıyor günde 3 kere falan kaka yapıyor bazen yesil ve sivi o zaman ishal sayılıyor dimi